نمایه نویسندگان

آ

  • آژند، یعقوب شیوه قزلباش مکتب شیراز [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 7-16]

ا

  • افروغ، محمد پی‌جویی ابعاد زیباشناسی و معناکاوی قالی‌های ارمنستان از منظر انسان‌شناسی هنر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-23]
  • افشاری بصیر، محمدرضا واکاوی خانه های سنتی شهر همدان با روش نشانه شناسی لایه ای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-66]
  • اکبری، خدیجه نشانه شناسی پوشاک بانوان سریال «در چشم باد» با تکیه بر آرا رولان بارت [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 25-35]

ب

  • بهرامی قصر، بی تا پی‌جویی ابعاد زیباشناسی و معناکاوی قالی‌های ارمنستان از منظر انسان‌شناسی هنر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-23]

پ

  • پوریوسفی، فاطمه تحلیل تولیدات کارگاه های شاخصِ سفال امروز مازندران از منظر هویت بومی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 85-94]

ج

  • جبلی، شادی سادات نقش طراحی در ساخت هویت بصری برند طلا و جواهر نیمانی بر اساس دیدگاه یان ون تورن [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 59-66]
  • جهانمرد، بهاره مطالعه آیکونولوژیک صورت فلکی رامی در آثار هنر و معماری ایران دوره اسلامی با تاکید بر نقش برج قوس سردر قیصریه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 55-69]

چ

  • چمنیان، فاطمه بررسی تطبیقی آرایه های تزیینی معماری هخامنشیان و نقوش هنرهای دستی آن دوره [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 17-34]

ح

  • حسنوند، محمدکاظم واکاوی نقش سیمرغ در سردر مدرسه دیوان بیگی بخارا از منظر نشانه‌شناسی لایه‌ای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 109-119]

خ

  • خانکه، مهدی بازآفرینی نقشمایه های هندسی معماری ایرانی-اسلامی در طراحی الگوریتمیک مبتنی بر آراء سنتگرایان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 35-50]

د

  • دادخواه، پژمان خوانش آیکونولوژیک نشانه‌ی نمادین سیمرغ در منسوجات ساسانی مبتنی بر دیدگاه پانوفسکی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-21]
  • دادخواه، پژمان نشانه شناسی پوشاک بانوان سریال «در چشم باد» با تکیه بر آرا رولان بارت [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 25-35]
  • درافشانی، محمدسینا بررسی حسن همجواری در آثار چلیپایی میرعماد با تاکید بر کرسی های سیال [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]

ر

  • رزاقی، فهیمه خوانش آیکونولوژیک نشانه‌ی نمادین سیمرغ در منسوجات ساسانی مبتنی بر دیدگاه پانوفسکی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-21]
  • رمضان ماهی، سمیه تحلیل استعاره مفهومی جنسیت در دیوارنگاره‌های بزم و رزم کاخ چهلستون براساس آرای لیکاف و جانسون [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 23-41]
  • روشنی، میثم انتقاد از قشری گری در نگاره مستی در مسجد، برگی از بوستان سعدی، نسخه 883 ه.ق [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 67-78]

ز

  • زبردست، شادی تحلیل ساختاری و مضامین کتیبه‌های مسجد میرعماد کاشان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 37-57]

س

  • سروش، محمد مهدی واکاوی خانه های سنتی شهر همدان با روش نشانه شناسی لایه ای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-66]

ش

  • شریفی، سعید بررسی حسن همجواری در آثار چلیپایی میرعماد با تاکید بر کرسی های سیال [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
  • شفیعی سرارودی، مهرنوش بررسی تطبیقی آرایه های تزیینی معماری هخامنشیان و نقوش هنرهای دستی آن دوره [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 17-34]
  • شهریاری، بهیه بازآفرینی نقشمایه های هندسی معماری ایرانی-اسلامی در طراحی الگوریتمیک مبتنی بر آراء سنتگرایان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 35-50]
  • شهریاری، هانیه بازآفرینی نقشمایه های هندسی معماری ایرانی-اسلامی در طراحی الگوریتمیک مبتنی بر آراء سنتگرایان [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 35-50]

ص

  • صادق نژاد، نفیسه تحلیل ساختاری و مضامین کتیبه‌های مسجد میرعماد کاشان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 37-57]

ع

  • عبداللهی‌فرد، ابوالفضل مطالعه آیکونولوژیک صورت فلکی رامی در آثار هنر و معماری ایران دوره اسلامی با تاکید بر نقش برج قوس سردر قیصریه اصفهان [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 55-69]
  • عبدی، ناهید ابوالحسن مستوفی از ورای متن و تصویر [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 71-83]
  • عسلی، زهرا نقش طراحی در ساخت هویت بصری برند طلا و جواهر نیمانی بر اساس دیدگاه یان ون تورن [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 59-66]

غ

  • غیاثیان، محمدرضا تحلیلی بر نوع و کارکرد ساعت های سه گانه مجموعۀ عمادی کاشان در دوران تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-108]

ف

  • فروتن، منوچهر واکاوی خانه های سنتی شهر همدان با روش نشانه شناسی لایه ای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 51-66]

ق

  • قاسمی، ویدا تحلیل نشانه شناختی نگاره عرفانی "دیدار شیخ صنعان و دختر ترسا" [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]
  • قربانی شاه کوچکی، مجتبی تحلیل تولیدات کارگاه های شاخصِ سفال امروز مازندران از منظر هویت بومی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 85-94]
  • قشقایی، پریناز تحلیل شمایل‌شناسانه سیر استحاله نگاره اسکندر و درخت سخنگو از دوره ایلخانی تا دوره صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-93]

ک

  • کشاورز افشار، مهدی انتقاد از قشری گری در نگاره مستی در مسجد، برگی از بوستان سعدی، نسخه 883 ه.ق [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 67-78]

م

  • محمدزاده، مسعود خوانش آیکونولوژیک نشانه‌ی نمادین سیمرغ در منسوجات ساسانی مبتنی بر دیدگاه پانوفسکی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 7-21]
  • محمدزاده، مهدی تحلیل نشانه شناختی نگاره عرفانی "دیدار شیخ صنعان و دختر ترسا" [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 67-79]
  • محمدی، مهدی تحلیل شمایل‌شناسانه سیر استحاله نگاره اسکندر و درخت سخنگو از دوره ایلخانی تا دوره صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 81-93]
  • مشهدی نوش آبادی، محمد تحلیلی بر نوع و کارکرد ساعت های سه گانه مجموعۀ عمادی کاشان در دوران تیموری و صفوی [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 95-108]
  • معین الدینی، محمد آیین‌های محرم: بستر تعامل فرهنگ و هنر تشیع بین صفویان و قطب شاهیان دکن [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 79-93]
  • مکی نژاد، مهدی قورخانه: کارخانۀ صنعت و هنر (نگاهی به کارکردهای هنری قورخانه در عصر قاجار) [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 95-109]
  • میرزا ابوالقاسمی، محمدصادق مُهرهای متبرک علی بن موسی الرضا)ع( در آستان قدس رضوی [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 111-119]

ن

  • نرسیسیانس، امیلیا پی‌جویی ابعاد زیباشناسی و معناکاوی قالی‌های ارمنستان از منظر انسان‌شناسی هنر [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 7-23]
  • نیکوئیان، محمد تحلیل استعاره مفهومی جنسیت در دیوارنگاره‌های بزم و رزم کاخ چهلستون براساس آرای لیکاف و جانسون [دوره 2، شماره 1، 1401، صفحه 23-41]

ه

  • هاشمی، مهدیه واکاوی نقش سیمرغ در سردر مدرسه دیوان بیگی بخارا از منظر نشانه‌شناسی لایه‌ای [دوره 2، شماره 2، 1401، صفحه 109-119]
  • هوشیار، مهران تحلیل ساختاری و مضامین کتیبه‌های مسجد میرعماد کاشان [دوره 2، شماره 3، 1401، صفحه 37-57]